«Η Πρόληψη και η Απεξάρτηση σε Κρίσιμη Καμπή: Απορρύθμιση ή Χειραφέτηση;»
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ημερίδα: «Η Πρόληψη και η Απεξάρτηση σε Κρίσιμη Καμπή: Απορρύθμιση ή Χειραφέτηση;» Μια σημαντική κοινή πρωτοβουλία των εργαζομένων στην Πρόληψη και την Απεξάρτηση, με μεγάλη συμμετοχή πολιτών. ΑΘΗΝΑ, 21 Ιουνίου 2026 Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης, ουσιαστικού διαλόγου, αγωνιστικής ετοιμότητας και μεγάλης συμμετοχής πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου η Ημερίδα με τίτλο «Η Πρόληψη και η Απεξάρτηση σε Κρίσιμη Καμπή: Απορρύθμιση ή Χειραφέτηση;» . Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΕΟΠΑΕ και το Σωματείο Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης ένωσαν τις δυνάμεις τους, διοργανώνοντας από κοινού μια εκδήλωση-σταθμό για το μέλλον των δημόσιων δομών πρόληψης και απεξάρτησης στη χώρα μας. Η ανταπόκριση του κόσμου υπήρξε μεγάλη με δια ζώσης παρουσία εκατοντάδων ανθρώπων και ταυτόχρονη διαδικτυακή μετάδοση, αναδεικνύοντας το κοινωνικό ενδιαφέρον και την αγωνία των πολιτών, των ληπτών υπηρεσιών και των οικογενειών τους για τις πρόσφατες κρατικές παρεμβάσεις...