Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Ροβήρος Μανθούλης: "Δυσφήμιση η μετάδοση της ταινίας μου σε κατάπτυστο κανάλι"




Ροβήρος Μανθούλης: Δυσφήμιση η μετάδοση της ταινίας μου σε κατάπτυστο κανάλι

Οργισμένη ανακοίνωση κατά της ΕΔΤ και του αρμόδιου υφυπουργού από τον σκηνοθέτη Ροβήρο Μανθούλη για την προβολή ταινίας του το βράδυ της Τετάρτης. Ο σκηνοθέτης υπογράφει την ανακοίνωση ως Δοβήδος Μανθούλης, κάνοντας σκόπιμο αναγραμματισμό, όπως ακριβώς και το σήμα της ΕΡΤ αντικαταστάθηκε από το ΕΔΤ. Ανακοίνωσε ότι θα κινηθεί νομικά, ενώ, σε επιστολή του, αναφερόμενος στο «μαύρο στις δημόσιες συχνότητες» έκανε λόγο για αισχρή, προδοτική, αντεθνική πράξη.


«Ο Καψής, στα νιάτα του, μου ζητούσε ταινίες μου για ν' ανοίξει σινε-κλαμπ. Αποφάσισε να το ξεκινήσει επιτέλους με την Κυρία Δήμαρχο. Στην ΕΔΤ, που ψευδίζει την ΕΡΤ. Βλέπετε, θα λέει ο υπουργός, ιστορική στιγμή. Αρχίζουμε με ταινία του Μανθούλη που μας βρίζει. Η ταινία μου θα γίνει λοιπόν ''Κυδία Δήμαδχος''. Δεν μπορώ δυστυχώς να την εμποδίσω ή να την απαγορεύσω. Μπορώ μόνο να ζητήσω δικαστικώς είκοσι χιλιάδες ευρώ αποζημίωση για την δυσφήμηση που μου κάνει, με το να μεταδίδει την ταινία μου σε κατάπτυστο κανάλι. Γιατί όλοι οι Έλληνες, μόλις βγει στο κουτί η ταινία, θα φτύνουν την οθόνη του. Ελπίζω, αμέσως μετά την ''Κυδία Δήμαδχο'', να γίνει και η Κηδεία της Ιεροδούλου. Δηλαδή της ΕΔΤ», δήλωσε ο σκηνοθέτης.

Αναδημοσίευση από το  ERTOPEN

Δεν υπάρχουν σχόλια: