Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

ΚΕΕΛΠΝΟ, ΚΕΘΕΑ, ΟΚΑΝΑ στους 239 Εποπτευόμενους Φορείς του Υπουργείου Υγείας προς συγχώνευση και κατάργηση


Σχόλιο ιστολόγου:

Στη λίστα των 800 οργανισμών, που θα συγχωνευτούν ή θα καταργηθούν [όπως παρουσιάζεται σε σημερινό (29/10/2013) δημοσίευμα του aftodioikisi.gr], συγκαταλέγονται:

- Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), προς το τέλος της 2ης σελίδας των Φορέων Υπουργείου Υγείας.

- Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ), αμέσως κατόπιν.

Όλα τα Νοσοκομεία Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Περιφερειακά (άρα και ΨΝΑ, ΨΝΘ, συνεπώς και τα 18 ΑΝΩ, ΑΡΓΩ, ΙΑΝΟΣ), στο μέσο της τρίτης σελίδας των Φορέων Υπουργείου Υγείας.

- Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ), προς το τέλος της 3ης σελίδας των Φορέων Υπουργείου Υγείας.

Σημείωση: Όπως θα δείτε, από τους 239 Εποπτευόμενους Φορείς του Υπουργείου Υγείας  δεν αναφέρονται όλοι, αλλά "οι σπουδαιότεροι".






Πηγή:


Συγχωνεύονται 800 οργανισμοί- 30.000 υπάλληλοι κινδυνεύουν με διαθεσιμότητα/απόλυση





Στο στόχαστρο μπαίνουν 800 οργανισμοί, οι οποίοι, μετά από αξιολόγηση, θα συγχωνευτούν ή θα καταργηθούν, σύμφωνα με πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας.  Πρόκειται για οργανισμούς και εταιρείες του Δημοσίου που υπάγονται στα υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης , Παιδείας, Πολιτισμού, Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Υγείας, Εργασίας, Αγροτικής Ανάπτυξης, Μεταφορών και Περιβάλλοντος.
Σε όλες αυτές τις υπηρεσίες υπηρετούν, σύμφωνα με τους υπολογισμούς, 30.000 υπάλληλοι, οι οποίοι είτε θα μπουν στο πρόγραμμα της διαθεσιμότητας είτε θα απολυθούν.
Αυτοί οι οργανισμοί θα αποτελέσουν στην ουσία  τη δεξαμενή εργαζομένων απ’ όπου θα προέλθουν οι προς απόλυση και προς διαθεσιμότητα υπάλληλοι.
Οι βασικοί άξονες στους οποίους θα στηριχθεί η αξιολόγηση των δομών των φορέων της δημόσιας διοίκησης είναι:
-Καθορισμός πολιτικών, στόχων, αρμοδιοτήτων που θα πρέπει να διατηρηθούν, ή να καταργηθούν, ή να αποκεντρωθούν, ή να παρέχονται από τρίτους, ή των οποίων το πεδίο εφαρμογής χρήζει διεύρυνσης
-Προσδιορισμός των υπερστελεχωμένων / υποστελεχωμένων μονάδων/φορέων
-Δυνατότητα ανακατανομής προσωπικού (εντός ή εκτός φορέα)
-Βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και αξιοποίησης των πόρων.

Αναδημοσίευση από το aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: